środa, 15 stycznia 2014

home staging

projekt m a m a g o k a. interiors


Po raz pierwszy zetknęłam się z tym zjawiskiem, gdy szukaliśmy nowych lokatorów dla naszego mieszkania i tym samym nowego lokum dla siebie.

Oczywiste było dla mnie, że im ładniej prezentujące się mieszkanie, tym szybciej znajdę chętnych.
Przeglądając jednak oferty/zdjęcia nieruchomości na wynajem zdałam sobie sprawę, jak nieświadomie i lekceważąco wciąż podchodzi się do stylizacji/projektowania wnętrz.

Home staging polega na przeprowadzeniu niewielkich, często kosmetycznych zmian w nieruchomości, które umożliwiają ukazanie jej pełnego potencjału i piękna. Dzięki tym zabiegom nieruchomość prezentuje się znacznie korzystniej, co przekłada sie na większa ilość zainteresowanych klientów, czy to wynajmem czy tez kupnem.

A jak zostać home stagerem możecie dowiedzieć się u mnie na zajęciach
Zapraszam!  




1 komentarz:

  1. Mi się wydaje, że w tej kwestii wynajmu mieszkania nadal ogromną rolę pełni głównie cena, nie wiem czy ktokolwiek ma sobie możliwość pozwolić na decydowanie o wyglądzie w tym kraju :(

    OdpowiedzUsuń